malinmoolander

Livet på Bjärkegatan..

Här har man det aldrig tråkigt.. Har länge funderat på vem denna person som går runt och rapar högljutt i trappuppgången är.. Har haft mina misstankar, och nu är jag nästan säker..

Ja måste verkligen ljudisolera dörren..!! Här sitter ja i min ensamhet och väcks ur mitt tenta koma av säker 5 ljudliga rapar ifrån trappen.. Vackrare ljud får man nog leta efter.. Hur ljudisolerar man en dörr?!?! Nästa gång ja ser honom ska ja kanske inte säga hej, utan istället rapa honom i örat......
eller inte...


Kommentarer
Postat av: Lenas HEM

Hahahaha... Dagens roligaste ♥ TACK för ett gott skratt! ASG

2012-05-28 @ 16:01:33
URL: http://lenashem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0