malinmoolander

Gårdagens shoping

Kände att jag behövde unna mig något igår, så ja kletade på solkräm och gick till solariet. Kanske inte är jätte vanligt att man använder solkräm när man ska sola i ett solarium. Men tatueringarna behöver 50+ i sol skydd, och för övrigt vill ja undvika hudcancer så gott de går.

Passade på att kolla igenom Åhlens rea på vägen hem, och hittade denna "klassiska cardigan". Dessutom avgudade jag Lisas lila naglack när vi va på Rhodos. Så ett liknande slank ner i varukorgen.
Eftersom jag bestämt mig för att lära mig hur man lägger ögonskuggor relativt snyggt, va jag såklart tvungen att köpa lite "läromedel" också. Kalaset slutar inte där utan ja passade även på att köpa en Chic tidning på vägen hem, och fick med ett läppglans från Face.

• Cardigan 149:- Åhlens rea
• Nagelack 25:- Åhlens
• Ögonskuggor 90:- Åhlens
• Chic 29:- Kiosken ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0