malinmoolander

Trevligt i badrummet

En av mina bästa vännners mamma har det alltid så fint inrett hemma (Mikaelas mamma). För några år sedan blev jag inspererad av en korg med små handukar, i hennes badrum. Detta ledde till att jag nu några år senare kom att tänka på handukarna, när jag såg små fina handukar intill kassan på Åhlens. När handukarna dessutom såldes till ett så bra pris (5 st- 49kr), kunde jag inte motstå att göra något likannde.

Handukarna var "inslagna" i ett grönt band när jag köpte dem, och detta band fick senare agera rosett till korgen jag valde att placera dem i. Att ha en korg med små handukar känns på nåt sätt fräscht och gästvänligt. Kommer man som gäst har man möjligheten att ta sig en egen handuk, och vill jag dessutom ha en ny handuk till ansiktet varje dag finns dem lätt tillgängliga, då korgen aldrig står tom.



                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0