malinmoolander

Spontan vin kväll!

Avslutar kvälls- och nattpass, sadlar om och anordnar en spontan vin kväll. Hann inte ringa runt och bjuda in så många. Men dem jag hann få tag på av mina fina flickor, lyckades titta förbi. Eftersom det är så sällan vi hinner ses försökte jag bjuda till lite extra genom att köpa lite ost, samt kasta ihop några getost toast. Kvällen blev hur trevlig som helst, och man märker hur mycket man saknar deras sällskap...


Bad Mikaela köpa med något alkoholfritt, och tilltugg till Sara eftersom hon för tillfället är havande. Sa att hon kunde köpa sprite och nån gammal påsk hare. Vilket hon så klart tog mig ordagrant på.! =D

                




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0