malinmoolander

"Alla som är något"

Efter att ha hört uttrycket "Alla som är något har en iphon" var jag fast besluten om att inte skaffa mig någon. Men även jag trillade dit. Dock fick jag den, så det kanske inte räknas? =) Har fått till mig att man inte ska ha för många appar. Dum som jag är lyssnar jag naturligtvis på allt jag får till mig, så varje gång jag ska skaffa en ny app, har jag en intensiv diskussion med mig själv. Kommer denna app ta dö på min telefon eller ej?

Hur som helst. Sedan jag flyttade tillbaka till Trollhättan från Göteborg har jag haft NRJ abstinens utan att veta om det. För ett tag sedan laddade jag ner NRJ appen till mobilen och nu är den stackars appen missbrukad till max.!. På morgonen uppstår detta ständiga dilemma: "Påsättning" av kaffe bryggaren eller NRJ:s webb-radio?
Två appar har nu blivit livsnödvändiga; Swedbank & NRJ.
Vad säger det om mig? ;)  Gold= Swedbank Digger= Musik/ NRJ.
Är nog mer motsattsen.!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0