malinmoolander

Dejt med "Jean Pierre"

I går ringde jag och bokade en akut klipp/drop in tid i sista stund. Alla borde ha en duktig frisör på speed dial som man kan ringa när det krisar, och man får en minut över. Otroligt tacksam för Skönhetshuset i Trollhättan som har lyckats klämma in mig varje gång. De lyckades till och med klämma in mig dagen innan nyårsafton.=)Antingen har jag tur, eller så jobbar dem med mig på övertid, för kunder har dem gått om!!
Ville inte ha nån större förändring eftersom jag sparar ut håret. Jävligt tråkigt att säga, och höra antar jag. Men det blev i alla fall lite rakare i längderna. Hon fixade även till luggen så att de hände NÅTT kul. Har svårt för same old same old!!

Efter allt slit idag , ska jag ta mig en tur till min aldelles egna Jean Pierre (Disa)- Who makes my haire happier!<3
Håret ska få lite nya ljusa slingor. Detta är en pågående process som min frisör stöttar. Frisören avrådde dock till att färga hela håret, vilket jag är galet sugen på att göra.!! Brukar följa mina impulser, och då blir det som det blir ;P Önska mig lycka till.



Här har vi ju Jean Pierre!




Kommentarer
Postat av: Lenas HEM

Hon är fruktansvärt vacker din "jean pierre" :-)

2012-04-26 @ 09:53:58
URL: http://lenashem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0